1. Купувач
1.1.
Купувач
Официално наименование: APRR.
Правна категория на купувача: Образувание със специални или изключителни права
Дейност на възлагащия орган: Икономически дейности
2. Процедура
2.1.
Процедура
Заглавие: A39 - Travaux de chaussées et d'aménagement de surface sur les aires du Poulet de Bresse - PR 115 - Sens 1 et 2.
Описание: Travaux de renouvellement des chaussées ainsi que des travaux annexes de VRD, de mobilier et de plantation pour les aires du Poulet de Bresse en sens 1 et 2 sur l'autoroute A39.
Идентификатор на процедурата: 8558e4a3-d13d-4cba-9b81-fa2c4850eb33
Вътрешен идентификатор: BPC002147
Вид процедура: Открита
Процедурата се ускорява: не
2.1.1.
Цел
Естество на поръчката: Строителство
Основна класификация (cpv): 45233110 Строителни и монтажни работи на автомагистрали
Допълнителна класификация (cpv): 45233110 Строителни и монтажни работи на автомагистрали, 45233210 Строителни работи по полагане на пътна настилка на автомагистрали
2.1.2.
Място на изпълнение
Държава: Фpaнция
На всяко място в дадена държава
2.1.3.
Стойност
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС: 0,00 EUR
2.1.4.
Обща информация
Допълнителна информация: Modalités d'accès au DCE : Le dossier de consultation est téléchargeable par les candidats sur https://aprr.achatpublic.com en renseignant « Groupe APRR » dans la rubrique « Organisme ». Les modalités de remise des dossiers et contenu des offres sont décrites dans le Règlement de la consultation. Ils devront parvenir par voie électronique via ce profil d'acheteur. Les soumissionnaires sont invités à anticiper le temps de téléchargement de leur dossier et à vérifier le respect des prérequis techniques en amont. L'adresse mail utilisée pour le dépôt du pli sera celle utilisée pour la suite de la procédure. Le candidat peut se présenter sous la forme d'une entreprise unique ou d'un groupement d'entreprises avec désignation d'un mandataire commun. En cas de groupement, le mandataire devra impérativement présenter tous ses cotraitants et le mandataire du groupement sera obligatoirement désigné dès la candidature. Le groupement retenu sera, au choix de ce dernier, soit un groupement solidaire soit un groupement conjoint dont le mandataire sera solidaire. Les candidatures multiples ne sont pas autorisées. Une entreprise ne pourra déposer qu'un seul dossier de candidature (par lot, le cas échéant), soit en tant que candidate unique, soit comme mandataire d'un groupement, soit comme cotraitante d'un groupement. En cas de consultation allotie, l'interdiction de candidature multiple se vérifie lot par lot. La présence d'une même entreprise en qualité de sous-traitante de plusieurs candidats est admise. La composition d'un groupement ne peut être modifiée entre la date de remise des candidatures et la date de signature du marché que dans les cas prévus dans le Code de la commande publique. Les pièces à fournir dans le dossier relatif à la candidature, permettant d'examiner les capacités économiques, financières, techniques et professionnelles, sont définies dans le Règlement de la consultation. La Société fixe le(s) niveau(x) minimum de capacité technique et professionnelle suivant(s) : Le candidat (ou le groupement candidat) devra présenter : Une qualification FNTP 3221. En cas de groupement uniquement, à défaut de qualification suffisante, au moins deux membres du groupement devront présenter la qualification FNTP 3321. Une qualification FNTP 3224 en cas de proposition incluant un taux de recyclage moyen (entre 10% et inférieur à 40%) ou fort (supérieur ou égal à 40%). En cas de groupement uniquement, à défaut de qualification suffisante, au moins deux membres du groupement devront présenter la qualification FNTP 3324. Les candidats peuvent démontrer qu'ils disposent d'une équivalence à chacune de ces qualifications en fournissant des références de travaux similaires réalisés dans les trois dernières années et/ou en cours. Le candidat devra justifier qu'il dispose d'une centrale d'enrobés équipée d'un système de pesage certifié selon la norme NF-P98-750 ou équivalent.
Правно основание:
Директива 2014/24/ЕС
2.1.6.
Основания за изключване
Източници на основанията за изключване: Документ за обществени поръчки
5. Обособена позиция
5.1.
Обособена позиция: LOT-0001
Заглавие: A39 - Travaux de chaussées et d'aménagement de surface sur les aires du Poulet de Bresse - PR 115 - Sens 1 et 2.
Описание: Les travaux de renouvellement de chaussées ainsi que des travaux annexes de VRD, de mobilier et de plantation pour les aires de Poulet de Bresse en sens 1 et 2 sur l'autoroute A39. Les travaux comprendront, à titre indicatif, les quantités suivantes : -Rabotage de chaussées de 4 cm à 22 cm : 43.340 m², -Fourniture et mise en œuvre de BBSG 0/10 classe 3 ep 5 cm à 7 cm : 43.340 m² -Fourniture et mise en œuvre de GB 0/14 cl4 ep 8 : 2.045 m², -Pontage : 6.750 ml, -Pose de mobilier (table, pergola, agrès) : 31 unités, -Fourniture et plantation d'arbres : 10 unités.
Вътрешен идентификатор: BPC002147
5.1.1.
Цел
Естество на поръчката: Строителство
Основна класификация (cpv): 45233110 Строителни и монтажни работи на автомагистрали
Варианти:
Описание на опциите: Le Maître d'ouvrage se réserve le droit de passer un marché de travaux sans publicité ni mise en concurrence préalables ayant pour objet la réalisation de prestations similaires à celles confiées dans le cadre du présent marché, en application de l'article R2122-7 du Code de la commande publique.
5.1.2.
Място на изпълнение
Град: Saône et Loire
Административно-териториална единица на държавата (NUTS): Saône-et-Loire (FRC13)
Държава: Фpaнция
Допълнителна информация: Autoroute A39 - Aire du Poulet de Bresse (PR115 sens 1 et 2)
5.1.3.
Очаквана продължителност
Начална дата: 15/02/2027
Срок: 3 Месеци
5.1.5.
Стойност
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС: 0,00 EUR
5.1.6.
Обща информация
Запазено участие:
Участието не е запазено.
Проект за възлагане на обществена поръчка, който не е финансиран със средства от ЕС
Поръчката попада в приложното поле на Споразумението за държавните поръчки (СДП): не
Допълнителна информация: La présente consultation suivra la procédure de l'appel d'offres ouvert. La date de début est donnée à titre indicatif. Le délai global d'exécution du marché comprend plusieurs délais partiels à savoir : -DP1 : Période de préparation 30 jours calendaires, -DP2 : Exécution des travaux de l'aire de service sens 1 et de l'aire de repos sens 2, sous fermeture totale 48 heures, -DP3 Exécution des travaux de la zone PL de l'aire de service sens 1 , sous fermeture partielle 5 jours ouvrés, -DP4 :Exécution des travaux de la zone VL de l'aire de service sens 1 sous fermeture partielle 5 jours ouvrés, -DP5 : Exécution des travaux de la zone PL de l'aire de repos sens 2 sous fermeture partielle 5 jours ouvrés, -DP6 : Exécution des travaux de la zone VL de l'aire de repos sens 2 sous fermeture partielle, 5 jours ouvrés.
5.1.9.
Критерии за подбор
Източници на критерии за избор: Документ за обществени поръчки
5.1.10.
Критерии за възлагане
Критерий:
Вид: Цена
Описание: Le prix n'est pas le seul critère d'attribution et tous les critères sont énoncés uniquement dans les documents du marché.
5.1.11.
Документация за възлагане на обществена поръчка
5.1.12.
Условия за възлагане на обществена поръчка
Условия за подаване:
Електронно подаване: Задължително
Езици, на които могат да се подават оферти или заявления за участие: френски
Електронен каталог: Забранено
Изисква се усъвършенстван или квалифициран електронен подпис или печат (съгласно определенията в Регламент (ЕС) № 910/2014)
Варианти: Разрешено
Краен срок за получаване на оферти: 10/09/2026 12:00:00 (UTC+02:00) източноевропейско време, централноевропейско лятно време
Продължителност, през която офертата трябва да остане валидна: 180 Дни
Информация за обществената поръчка:
Дата на отваряне: 10/09/2026 13:00:00 (UTC+02:00) източноевропейско време, централноевропейско лятно време
Място: Saint Apollinaire
Допълнителна информация: La séance n'est pas publique.
Условия на договора:
Изпълнението на договора трябва да се извършва в рамките на програми за създаване на защитени работни места: Не
Електронно фактуриране: Забранено
Ще се използва електронно поръчване: не
Ще се използва електронно плащане: не
5.1.15.
Техники
Рамково споразумение:
Няма рамково споразумение
Информация за динамичната система за покупки:
Няма динамична система за покупки
5.1.16.
Допълнителна информация, медиация и преразглеждане (обжалване)
Oрганизация, отговаряща за преразглеждането (обжалването): Tribunal judiciaire de Nancy
Информация за крайните срокове за преразглеждане: Ils figurent à l'article L122-20 du code de la voirie routière.
Организация, която предоставя допълнителна информация за процедурата за възлагане: APRR.
Организация, предоставяща повече информация за процедурите за преглед (обжалване): Tribunal judiciaire de Nancy
Организация, която получава заявленията за участие: APRR.
Организация, която обработва офертите: APRR.
8. Организации
8.1.
ORG-0001
Официално наименование: APRR.
Регистрационен номер: 01625002900309
Отдел: DICC - Direction des opérations - Pôle Aires.
Пощенски адрес: 36, rue du Docteur Schmitt
Град: Saint apollinaire
Пощенски код: 21850
Административно-териториална единица на държавата (NUTS): Côte-d’Or (FRC11)
Държава: Фpaнция
Звено за контакт: DICC - Direction des opérations - Pôle Aires - M. Damien SIMON
Телефон: +33437264000
Роли на тази организация:
Купувач
Организация, която предоставя допълнителна информация за процедурата за възлагане
Организация, която получава заявленията за участие
Организация, която обработва офертите
8.1.
ORG-0002
Официално наименование: Tribunal judiciaire de Nancy
Регистрационен номер: 17540111600082
Пощенски адрес: Rue du Général Fabvier
Град: Nancy
Пощенски код: 54035
Административно-териториална единица на държавата (NUTS): Meurthe-et-Moselle (FRF31)
Държава: Фpaнция
Телефон: +33383908500
Роли на тази организация:
Oрганизация, отговаряща за преразглеждането (обжалването)
Организация, предоставяща повече информация за процедурите за преглед (обжалване)
Идентификатор/версия на обявлението: 56fba4ed-d31e-417f-9207-60b5ff733fff - 01
Вид на формуляра: Състезателна процедура
Вид обявление: Обявление за поръчка или концесия – стандартен режим
Подвид на обявлението: 16
Дата на изпращане на известието: 11/06/2026 09:45:58 (UTC+02:00) източноевропейско време, централноевропейско лятно време
Езици, на които настоящото известие е официално достъпно: френски
Номер на публикуване на обявлението: 404297-2026
Номер на броя на ОВ S: 112/2026
Дата на публикуване: 12/06/2026