566606-2025 - Tulemus
Saksamaa – Prügi ja jäätmetega seotud teenused – Beschaffung von Sammelbehältern für die Bio- und Restabfallabfuhr im Landkreis Neumarkt i.d.OPf.
OJ S 166/2025 01/09/2025
Lepingu sõlmimise või kontsessiooni andmise teade – üldkord
Teenused
1. Hankija
1.1.
Hankija
Ametlik nimiLandkreis Neumarkt i.d.OPf.
E-posti aadresshadwiger.roland@landkreis-neumarkt.de
Hankija õiguslik vormKohalik omavalitsus
Hankija tegevusÜldised avalikud teenused
2. Menetlus
2.1.
Menetlus
PealkiriBeschaffung von Sammelbehältern für die Bio- und Restabfallabfuhr im Landkreis Neumarkt i.d.OPf.
KirjeldusRahmenvertrag zur Beschaffung von Sammelbehältern für die Bio- und Restabfallabfuhr im Landkreis Neumarkt in der Oberpfalz Der Landkreis Neumarkt in der Oberpfalz betreibt in seinem Landkreisgebiet in Erfüllung seiner gesetzlichen Entsorgungsaufgaben ein flächendeckendes System zur Erfassung von Bioabfall (ab 2026) und Restabfall über ein Holsystem und schreibt die Beschaffung der Sammelbehälter für die Bio- und Restabfallsammlung als Rahmenvertrag mit Leistungsbeginn ab dem 01.04.2026 für zunächst drei Jahre europaweit aus. Bei Nichtkündigung des Vertrages verlängert er sich um 12 Monate, soweit er nicht 12 Monate vorher gekündigt wird.
Menetluse tunnus3653398f-d116-4ec7-992b-f36efa5f4bfa
Sisemine tunnus21367 NM BB
Menetluse liikAvatud
2.1.1.
Eesmärk
Lepingu olemusTeenused
Peamine liigitus (cpv): 90500000 Prügi ja jäätmetega seotud teenused
2.1.2.
Lepingu täitmise koht
Riik – jaotus (NUTS)Neumarkt i. d. OPf. (DE236)
RiikSaksamaa
2.1.4.
Üldine teave
Õiguslik alus
Direktiiv 2014/24/EL
vgv -
5. Osa
5.1.
OsaLOT-0001
PealkiriLos 1
Kirjeldus• Beschaffung der Sammelbehälter für die Bio- und Restabfallsammlung im Holsystem inkl. Erstauslieferung und Verteilung an die Adressen der Grundstückseigner/Anschlussnehmer • Beschaffung weiterer Sammelbehälter für die Bio- und Restabfallsammlung im Holsystem nach der Erstauflieferung als Folgeaufträge mit jeweiliger Auslieferung an zwei zentrale Lager des Aufraggebers Die Auslieferung der über Folgeaufträge bestellten Sammelbehälter an die Adressen der Grundstückseigner/Anschlussnehmer ist nicht Teil der beauftragten Leistung. • Ausstattung aller Sammelbehälter für Bio- und Restabfallsammlung im Holsystem mit einem geeigneten Chip zur Nutzung eines Identsystems • Einbindung der Sammelbehälter in das Identsystem ausschließlich bei der Erstauslieferung • Erstauslieferung der Sammelbehälter hat im Zeitraum vom 13.04.2026 bis zum 17.07.2026 zu erfolgen.
Sisemine tunnus0001
5.1.1.
Eesmärk
Lepingu olemusTeenused
Peamine liigitus (cpv): 90500000 Prügi ja jäätmetega seotud teenused
5.1.2.
Lepingu täitmise koht
Riik – jaotus (NUTS)Neumarkt i. d. OPf. (DE236)
RiikSaksamaa
5.1.6.
Üldine teave
Hankeprojekt, mida ei rahastata ELi vahenditest
Hanke suhtes kohaldatakse riigihankelepingut (GPA)ei
5.1.7.
Strateegilised hanked
Strateegilise hanke eesmärkEi kohaldata strateegilist hanget
5.1.10.
Pakkumuste hindamise kriteeriumid
Kriteerium
LiikKvaliteet
NimiQualitätskriterium
KirjeldusUmweltzeichen
Hindamise kaalukriteeriumi kategooriaKaal (punktid, täpne)
Hindamiskriteerium – arv5,00
Kriteerium
LiikKvaliteet
NimiQualitätskriterium
KirjeldusAusführung der Behälter
Hindamise kaalukriteeriumi kategooriaKaal (punktid, täpne)
Hindamiskriteerium – arv3,00
Kriteerium
LiikKvaliteet
NimiQualitätskriterium
KirjeldusBehältergewicht
Hindamise kaalukriteeriumi kategooriaKaal (punktid, täpne)
Hindamiskriteerium – arv6,00
Kriteerium
LiikHind
NimiPreiskriterium
KirjeldusPreis
Hindamise kaalukriteeriumi kategooriaKaal (punktid, täpne)
Hindamiskriteerium – arv86,00
5.1.15.
Vahendid
Raamleping
Raamleping, mille puhul kasutatakse osaliselt minikonkurssi
Teave dünaamilise hankesüsteemi kohta
Ei kohaldata dünaamilist hankesüsteemi
Elektrooniline oksjonei
5.1.16.
Lisateave, lepitus ja vaidlustus
VaidlustusorganRegierung von Mittelfranken - Vergabekammer Nordbayern
Teave vaidlustamise tähtaegade kohta: 1. der Antragsteller den geltend gemachten Verstoß gegen Vergabevorschriften vor Einreichen des Nachprüfungsantrages erkannt und gegenüber dem Auftraggeber nicht innerhalb einer Frist von zehn Kalendertagen gerügt hat; der Ablauf der Frist nach § 134 Abs. 2 GWB bleibt unberührt, 2. Verstöße gegen Vergabevorschriften, die aufgrund der Bekanntmachung erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der in der Bekanntmachung benannten Frist zur Bewerbung oder zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber gerügt werden, 3. Verstöße gegen Vergabevorschriften, die erst in den Vergabeunterlagen erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der Frist zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber gerügt werden, 4. mehr als 15 Kalendertage nach Eingang der Mitteilung des Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, vergangen sind. Für die Zulässigkeit eines Nachprüfungsantrages werden die Bieter darauf hingewiesen, 1) dass der Bieter wegen der Möglichkeit der Durchführung eines Nachprüfungsverfahrens auf Grund von Akteneinsichtsrechten aller Beteiligten nach § 165 Abs. 1 GWB damit rechnen muss, dass sein Angebot von den Beteiligten bei der Vergabekammer eingesehen wird. Daher liegt es in seinem Interesse, schon in seinen Angebotsunterlagen auf wichtige Gründe, die nach § 165 Abs. 2 GWB die Vergabekammer veranlassen können, die Einsicht in die Akte zu versagen, hinzuweisen und diese in seinen Angebotsunterlagen entsprechend kenntlich zu machen (Geheimnisse, insbesondere Fabrikations-, Betriebs- oder Geschäftsgeheimnisse). Zur Durchsetzung seiner Rechte muss sich der Bieter in einem solchen Fall an die Vergabekammer wenden, 2) dass das Verfahren vor der Vergabekammer für die unterliegende Partei kostenpflichtig ist. Es gilt die VgV (Vergabeverordnung) in der Fassung vom 12. April 2016 (BGBl. I S. 624), die durch die Verordnung vom 17.08.2023 (BGBl. I S. 222) m.W.v. 24.08.2023 zuletzt geändert worden ist, insbesondere: - § 20 (3) 1. VgV, Angemessene Fristsetzung; Pflicht zur Fristverlängerung (3) Die Angebotsfristen sind, abgesehen von den in § 41 Absatz 2 und 3 geregelten Fällen, zu verlängern, 1. wenn zusätzliche Informationen trotz rechtzeitiger Anforderung durch ein Unternehmen nicht spätestens sechs Tage vor Ablauf der Angebotsfrist zur Verfügung gestellt werden; in den Fällen des § 15 Absatz 3, § 16 Absatz 7 oder § 17 Absatz 8 beträgt dieser Zeitraum vier Tage, oder 2. wenn der öffentliche Auftraggeber wesentliche Änderungen an den Vergabeunterlagen vornimmt. Die Fristverlängerung muss in einem angemessenen Verhältnis zur Bedeutung der Information oder Änderung stehen und gewährleisten, dass alle Unternehmen Kenntnis von den Informationen oder Änderungen nehmen können. Dies gilt nicht, wenn die Information oder Änderung für die Erstellung des Angebotes unerheblich ist oder die Information nicht rechtzeitig angefordert wurde.
Organisatsioon, mis annab lisateavet hankemenetluse kohtaLandkreis Neumarkt i.d.OPf.
5.1.
OsaLOT-0002
PealkiriLos 2
Kirjeldus• Einsammlung und Vorbereitung zur Verwertung/Entsorgung der bisher verwendeten Sammelbehälter der Bio- und Restabfallsammlung im Holsystem. • Das Einsammeln der alten Sammelbehälter hat im Zeitraum vom 13.04.2026 bis zum 24.07.2026 zu erfolgen. Die Verwertung der bisher verwendeten Sammelbehälter der Bio- und Restabfallsammlung im Holsystem ist nicht Teil der beauftragten Leistung.
Sisemine tunnus0002
5.1.1.
Eesmärk
Lepingu olemusTeenused
Peamine liigitus (cpv): 90500000 Prügi ja jäätmetega seotud teenused
5.1.2.
Lepingu täitmise koht
Riik – jaotus (NUTS)Neumarkt i. d. OPf. (DE236)
RiikSaksamaa
5.1.6.
Üldine teave
Hankeprojekt, mida ei rahastata ELi vahenditest
Hanke suhtes kohaldatakse riigihankelepingut (GPA)ei
5.1.7.
Strateegilised hanked
Strateegilise hanke eesmärkEi kohaldata strateegilist hanget
5.1.10.
Pakkumuste hindamise kriteeriumid
Kriteerium
LiikHind
NimiPreiskriterium
KirjeldusPreis
Hindamise kaalukriteeriumi kategooriaKaal (punktid, täpne)
Hindamiskriteerium – arv100,00
5.1.15.
Vahendid
Raamleping
Raamleping, mille puhul kasutatakse osaliselt minikonkurssi
Teave dünaamilise hankesüsteemi kohta
Ei kohaldata dünaamilist hankesüsteemi
Elektrooniline oksjonei
5.1.16.
Lisateave, lepitus ja vaidlustus
VaidlustusorganRegierung von Mittelfranken - Vergabekammer Nordbayern
Teave vaidlustamise tähtaegade kohta: 1. der Antragsteller den geltend gemachten Verstoß gegen Vergabevorschriften vor Einreichen des Nachprüfungsantrages erkannt und gegenüber dem Auftraggeber nicht innerhalb einer Frist von zehn Kalendertagen gerügt hat; der Ablauf der Frist nach § 134 Abs. 2 GWB bleibt unberührt, 2. Verstöße gegen Vergabevorschriften, die aufgrund der Bekanntmachung erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der in der Bekanntmachung benannten Frist zur Bewerbung oder zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber gerügt werden, 3. Verstöße gegen Vergabevorschriften, die erst in den Vergabeunterlagen erkennbar sind, nicht spätestens bis zum Ablauf der Frist zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber gerügt werden, 4. mehr als 15 Kalendertage nach Eingang der Mitteilung des Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, vergangen sind. Für die Zulässigkeit eines Nachprüfungsantrages werden die Bieter darauf hingewiesen, 1) dass der Bieter wegen der Möglichkeit der Durchführung eines Nachprüfungsverfahrens auf Grund von Akteneinsichtsrechten aller Beteiligten nach § 165 Abs. 1 GWB damit rechnen muss, dass sein Angebot von den Beteiligten bei der Vergabekammer eingesehen wird. Daher liegt es in seinem Interesse, schon in seinen Angebotsunterlagen auf wichtige Gründe, die nach § 165 Abs. 2 GWB die Vergabekammer veranlassen können, die Einsicht in die Akte zu versagen, hinzuweisen und diese in seinen Angebotsunterlagen entsprechend kenntlich zu machen (Geheimnisse, insbesondere Fabrikations-, Betriebs- oder Geschäftsgeheimnisse). Zur Durchsetzung seiner Rechte muss sich der Bieter in einem solchen Fall an die Vergabekammer wenden, 2) dass das Verfahren vor der Vergabekammer für die unterliegende Partei kostenpflichtig ist. Es gilt die VgV (Vergabeverordnung) in der Fassung vom 12. April 2016 (BGBl. I S. 624), die durch die Verordnung vom 17.08.2023 (BGBl. I S. 222) m.W.v. 24.08.2023 zuletzt geändert worden ist, insbesondere: - § 20 (3) 1. VgV, Angemessene Fristsetzung; Pflicht zur Fristverlängerung (3) Die Angebotsfristen sind, abgesehen von den in § 41 Absatz 2 und 3 geregelten Fällen, zu verlängern, 1. wenn zusätzliche Informationen trotz rechtzeitiger Anforderung durch ein Unternehmen nicht spätestens sechs Tage vor Ablauf der Angebotsfrist zur Verfügung gestellt werden; in den Fällen des § 15 Absatz 3, § 16 Absatz 7 oder § 17 Absatz 8 beträgt dieser Zeitraum vier Tage, oder 2. wenn der öffentliche Auftraggeber wesentliche Änderungen an den Vergabeunterlagen vornimmt. Die Fristverlängerung muss in einem angemessenen Verhältnis zur Bedeutung der Information oder Änderung stehen und gewährleisten, dass alle Unternehmen Kenntnis von den Informationen oder Änderungen nehmen können. Dies gilt nicht, wenn die Information oder Änderung für die Erstellung des Angebotes unerheblich ist oder die Information nicht rechtzeitig angefordert wurde.
Organisatsioon, mis annab lisateavet hankemenetluse kohtaLandkreis Neumarkt i.d.OPf.
6. Tulemused
Raamlepingute ligikaudne maksumus2,00 EUR
6.1.
Tulemus – osa tunnusLOT-0001
Eduka pakkuja valiku staatusVähemalt üks edukas pakkuja on välja valitud.
Raamleping
Raamlepingu ümberarvutatud eeldatav maksumus osade rühma lõikes1,00 EUR
6.1.2.
Teave edukate pakkujate kohta
Edukas pakkuja
Ametlik nimiSULO Deutschland GmbH
Pakkumus
Pakkumuse tunnusLos 1: Beschaffung und Auslieferung der Sammelbehälter für die Bio- und Restabfallsammlung
Osa või osade rühma tunnusLOT-0001
Pakkumuse maksumus1,00 EUR
Pakkumus on alternatiivne lahendusei
AllhankedJah
Allhanke maksumus on teadaei
Allhanke protsendimäär on teadaei
KirjeldusAlle Leistungen werden im Eigenbetrieb durchgeführt.
Teave lepingu kohta
Lepingu tunnus21367 NM BB 1
Lepingu sõlmimise kuupäev12/08/2025
6.1.4.
Statistiline teave
Esitatud pakkumused või osalemistaotlused
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikPakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv3
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikMikro-, väikeste või keskmise suurusega ettevõtjate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv0
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikMuudes Euroopa Majanduspiirkonna riikides kui hankija asukohariik registreeritud pakkujate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv0
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikVäljaspool Euroopa Majanduspiirkonda olevates riikides registreeritud pakkujate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv0
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikElektrooniliselt esitatud pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv3
6.1.
Tulemus – osa tunnusLOT-0002
Eduka pakkuja valiku staatusVähemalt üks edukas pakkuja on välja valitud.
Raamleping
Raamlepingu ümberarvutatud eeldatav maksumus osade rühma lõikes1,00 EUR
6.1.2.
Teave edukate pakkujate kohta
Edukas pakkuja
Ametlik nimiMeyer Service und Logistik GmbH
Pakkumus
Pakkumuse tunnusLos 2: Einsammlung und Vorbereitung zur Verwertung der alten Sammelbehälter für die Bio- und Restabfallsammlung
Osa või osade rühma tunnusLOT-0002
Pakkumuse maksumus1,00 EUR
Pakkumus on alternatiivne lahendusei
AllhankedJah
Allhanke maksumus on teadaei
Allhanke protsendimäär on teadaei
KirjeldusAlle Leistungen werden im Eigenbetrieb durchgeführt.
Teave lepingu kohta
Lepingu tunnus21367 NM BB 2
Lepingu sõlmimise kuupäev12/08/2025
6.1.4.
Statistiline teave
Esitatud pakkumused või osalemistaotlused
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikPakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv2
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikMikro-, väikeste või keskmise suurusega ettevõtjate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv1
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikMuudes Euroopa Majanduspiirkonna riikides kui hankija asukohariik registreeritud pakkujate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv0
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikVäljaspool Euroopa Majanduspiirkonda olevates riikides registreeritud pakkujate pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv0
Laekunud taotluste ja pakkumuste liikElektrooniliselt esitatud pakkumused
Laekunud pakkumuste või osalemistaotluste arv2
8. Organisatsioonid
8.1.
ORG-0001
Ametlik nimiLandkreis Neumarkt i.d.OPf.
Registreerimisnumber11631
PostiaadressNürnberger Str. 1
LinnNeumarkt i.d. OPf.
Sihtnumber92318
Riik – jaotus (NUTS)Neumarkt i. d. OPf. (DE236)
RiikSaksamaa
E-posti aadresshadwiger.roland@landkreis-neumarkt.de
Telefon+49 9181470256
Internetiaadresshttps://www.deutsche-evergabe.de
Hankija profiilhttps://www.deutsche-evergabe.de
Selle organisatsiooni rollid
Hankija
Organisatsioon, mis annab lisateavet hankemenetluse kohta
8.1.
ORG-0002
Ametlik nimiRegierung von Mittelfranken - Vergabekammer Nordbayern
Registreerimisnumber9b433e79-6cd0-4890-8cba-f84d2c7ea344
PostiaadressPromenade 27 (Schloss)
LinnAnsbach
Sihtnumber91522
Riik – jaotus (NUTS)Neumarkt i. d. OPf. (DE236)
RiikSaksamaa
E-posti aadressvergabekammer.nordbayern@reg-mfr.bayern.de
Telefon+49 981 53-1277
Selle organisatsiooni rollid
Vaidlustusorgan
8.1.
ORG-0003
Ametlik nimiSULO Deutschland GmbH
Ettevõtja suurusSuurettevõtja
RegistreerimisnumberDE126045209
LinnHerford
Sihtnumber32051
Riik – jaotus (NUTS)Herford (DEA43)
RiikSaksamaa
E-posti aadressinfo@sulo.com
Telefon+49 522159805
Selle organisatsiooni rollid
Pakkuja
Nende osade puhul edukas pakkujaLOT-0001
8.1.
ORG-0004
Ametlik nimiMeyer Service und Logistik GmbH
Ettevõtja suurusVäikeettevõtja
RegistreerimisnumberDE295976718
LinnHachenburg
Sihtnumber57627
Riik – jaotus (NUTS)Westerwaldkreis (DEB1B)
RiikSaksamaa
E-posti aadressgerhard.wulf@meyer-transporte-gmbh.de
Telefon+49 26625174
Selle organisatsiooni rollid
Pakkuja
Nende osade puhul edukas pakkujaLOT-0002
8.1.
ORG-0005
Ametlik nimiDatenservice Öffentlicher Einkauf (in Verantwortung des Beschaffungsamts des BMI)
Registreerimisnumber0204:994-DOEVD-83
LinnBonn
Sihtnumber53119
Riik – jaotus (NUTS)Bonn, Kreisfreie Stadt (DEA22)
RiikSaksamaa
E-posti aadressnoreply.esender_hub@bescha.bund.de
Telefon+49228996100
Selle organisatsiooni rollid
TED eSender
Teave teate kohta
Teate tunnus/versioon3a4c3762-52e7-4fd2-9103-95c017ade1bd  -  02
Vormi liikTulemus
Teate liikLepingu sõlmimise või kontsessiooni andmise teade – üldkord
Teate alaliik29
Teate saatmise kuupäev29/08/2025 09:33:00 (UTC+02:00) Ida-Euroopa aeg, Kesk-Euroopa suveaeg
Keeled, milles käesolev teade on ametlikult kättesaadavsaksa keel
Teate avaldamise number566606-2025
ELT S väljaande number166/2025
Avaldamise kuupäev01/09/2025