414847-2026 - Iomaíocht
An Ghearmáin – Laboratory services – Chemische Analysen
OJ S 115/2026 17/06/2026
Fógra maidir le conradh nó lamháltas — an gnáthchóras
Seirbhísí
1. Ceannaitheoir
1.1.
Ceannaitheoir
Ainm oifigiúilIHP GmbH - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik
R-phostvergabestelle@ihp-microelectronics.com
Cineál dlíthiúil an cheannaitheoraEagraíocht atá ag dámhachtain conradh atá fóirdheonaithe ag údarás conarthachta
Gníomhaíocht an údaráis chonarthaighSeirbhísí poiblí ginearálta
2. Nós imeachta
2.1.
Nós imeachta
TeidealChemische Analysen
Cur síosDas IHP - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik schreibt Leistungen zur Durchführung chemisch-analytischer und mikrobiologischer Untersuchungen aus. Gegenstand der Leistung sind regelmäßige Prüfungen und Analysen von Betriebsmedien technischer Anlagen des Instituts, insbesondere Wasser-, Abwasser-, Luft- und Druckluftsystemen sowie Reinst- und Prozesswasserversorgung. Die Untersuchungen erfolgen in festgelegten Intervallen gemäß Leistungsverzeichnis und dienen der Sicherstellung der Medienqualität sowie der Einhaltung gesetzlicher und behördlicher Vorgaben. Der Leistungszeitraum beträgt vier Jahre ab Vertragsschluss.
Aitheantóir an nóis imeachta084ff2bc-1a64-42ff-a479-394793dfb9da
Aitheantóir inmheánachIHP-2026-032
An cineál nóis imeachtaOscailte
Tá an nós imeachta á bhrostúníl
2.1.1.
Cuspóir
Cineál an chonarthaSeirbhísí
Príomhaicmiú (cpv): 71900000 Laboratory services
2.1.2.
An áit feidhmíochta
Seoladh poistIm Technologiepark 25  
BaileFrankfurt (Oder)
Cód poist15236
Foroinn tíre (NUTS)Frankfurt (Oder), Kreisfreie Stadt (DE403)
TírAn Ghearmáin
2.1.4.
Eolas ginearálta
Eolas breise#Bekanntmachungs-ID: CXSTYYDYTWEX812V# Die Vergabeunterlagen finden Sie auf dem Vergabemarktplatz Brandenburg http://vergabemarktplatz.brandenburg.de Sie können sich gern freiwillig auf der Vergabeplattform Vergabemarktplatz Brandenburg registrieren und die Vergabeunterlagen dort herunterladen. Dies bietet Ihnen den Vorteil, dass Sie automatisch über Änderungen in den Vergabeunterlagen oder über Antworten auf Fragen zum Vergabeverfahren informiert werden. Fragen oder Auskünfte, die auf anderen Kommunikationswegen eingehen, können nicht berücksichtigt werden. Registrieren Sie sich nicht, besteht eine entsprechende Holschuld, das heißt, Sie müssen sich selbstständig informieren, ob die Vergabeunterlagen zwischenzeitlich geändert wurden und ob wir Bieterfragen zum Vergabeverfahren beantwortet haben. Wir weisen darauf hin, dass für das Stellen einer Frage zum Verfahren und für das Abgeben eines Angebotes und - sofern im konkreten Verfahren einschlägig - für das Einreichen eines Teilnahmeantrages oder für das Abgeben einer Interessenbestätigung ohnehin eine Registrierung unumgänglich ist insbesondere auch unter Betrachtung von Transparenz und Effizienz.
Bunús dlí
Treoir 2014/24/AE
vgv -
2.1.6.
Forais eisiaimh
Foinse na gcúiseanna eisiúnaFógra
Sárú oibleagáidí arna socrú faoi fhorais eisiaimh náisiúnta amháin
Rannpháirtíocht in eagraíocht choiriúil
Cionta sceimhlitheoireachta nó cionta a bhaineann le gníomhaíochtaí sceimhlitheoireachta
Sciúradh airgid nó maoiniú na sceimhlitheoireachta
Calaois
Éilliú
Fostú páistí agus cineálacha eile gáinneála ar dhaoine
Sárú oibleagáide a bhaineann le cánacha a íoc
Sárú oibleagáide a bhaineann le ranníocaíochtaí slándála sóisialta a íoc
Sárú oibleagáidí i réimsí an dlí comhshaoil
Sárú oibleagáidí i réimsí an dlí shóisialta
Sárú oibleagáidí i réimsí an dlí saothair
Dócmhainneacht
Sócmhainní atá á riaradh ag leachtaitheoir
Cuirtear ar fionraí gníomhaíochtaí gnó
Cás cosúil le féimheacht faoin dlí náisiúnta
Mí‑iompar gairmiúil tromchúiseach
Comhaontuithe le hoibreoirí eacnamaíocha eile arb é is aidhm dóibh an iomaíocht a shaobhadh
Coinbhleacht leasa mar gheall ar a rannpháirtíocht sa nós imeachta soláthair
Rannpháirtíocht dhíreach nó indíreach in ullmhú an nós imeachta soláthair seo
Foirceannadh luath, damáistí nó smachtbhannaí inchomparáide eile
Mífhaisnéis, faisnéis a coinníodh siar, gan bheith in ann doiciméid riachtanacha a sholáthar nó faisnéis rúnda a fuarthas maidir leis an nós imeachta seo
5. Luchtóg
5.1.
LuchtógLOT-0001
TeidealChemische Analysen
Cur síosGegenstand der Beschaffung sind regelmäßige chemisch-analytische und mikrobiologische Untersuchungen zur Überwachung der Betriebsmedien technischer Anlagen des IHP - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik. Die Leistungen umfassen insbesondere die Analyse von Wasser-, Abwasser-, Luft-, Druckluft-, Reinstwasser- und Prozesswassersystemen sowie mikrobiologische Untersuchungen und ergänzende Mess- und Kalibrierleistungen. Die Untersuchungen erfolgen turnusmäßig gemäß Leistungsverzeichnis und dienen der Sicherstellung der Medienqualität sowie der Einhaltung gesetzlicher und behördlicher Anforderungen. Der Leistungszeitraum beträgt vier Jahre ab Vertragsschluss.
Aitheantóir inmheánachIHP-2026-032
5.1.1.
Cuspóir
Cineál an chonarthaSeirbhísí
Príomhaicmiú (cpv): 71900000 Laboratory services
5.1.2.
An áit feidhmíochta
Seoladh poistIm Technologiepark 25  
BaileFrankfurt (Oder)
Cód poist15236
Foroinn tíre (NUTS)Frankfurt (Oder), Kreisfreie Stadt (DE403)
TírAn Ghearmáin
5.1.3.
Fad measta
Fad ama48 Míonna
5.1.6.
Eolas ginearálta
Is soláthar athfhillteach é seo
Rannpháirtíocht fhorchoimeádta
Ní fhorchoimeádtar an rannpháirtíocht.
Ní mór ainmneacha agus cáilíochtaí gairmiúla na mball foirne a thabhairt a shanntar chun an conradh a chomhlíonadhNí theastaítear
Tionscadal soláthair nach maoinítear le cistí an Aontais
Tá an soláthar cumhdaithe ag an gComhaontú maidir le Soláthar Rialtais (GPA)
Tá an soláthar sin oiriúnach freisin d’fhiontair bheaga agus mheánmhéide (FBManna)
Eolas breise#Besonders auch geeignet für:freelance#, #Besonders auch geeignet für:selbst#, #Besonders auch geeignet für:startup#, #Besonders auch geeignet für:other-sme#
5.1.7.
Soláthar straitéiseach
Aidhm an tsoláthair straitéisighNíl soláthar straitéiseach i gceist
5.1.9.
Critéir roghnúcháin
Foinse na gcritéir roghnaitheFógra
CritéarClárú i gclár trádála
Cur síos ar an gcritéar roghnúcháinEintragung in das Handelsregister (Mit dem Angebot; Mittels Eigenerklärung):

CritéarTagairtí ar sheachadtaí sonraithe
Cur síos ar an gcritéar roghnúcháinReferenzen (Mit dem Angebot; Mittels Eigenerklärung): Es sind mindestens 3 Referenzen über vergleichbare Leistungen der letzten 5 Jahre einzureichen. Die Referenzen müssen Art und Umfang der ausgeschriebenen Leistung entsprechen oder dieser vergleichbar sein. Je Referenz sind mindestens folgende Angaben zu machen: Auftraggeber, Leistungszeitraum, Leistungsbeschreibung, Auftragswert sowie Ansprechpartner beim Auftraggeber.
5.1.11.
Doiciméid soláthair
Na teangacha ina bhfuil na doiciméid soláthair ar fáil go hoifigiúilGearmáinis
Sprioc-am chun eolas breise a iarraidh09/07/2026 23:59:59 (UTC+02:00) Am Oirthear na hEorpa, Am Samhraidh Lár na hEorpa
Seoladh na ndoiciméad soláthairhttps://vergabemarktplatz.brandenburg.de/VMPSatellite/notice/CXSTYYDYTWEX812V/documents
Cainéal cumarsáide ad hoc
URLhttps://vergabemarktplatz.brandenburg.de/VMPSatellite/notice/CXSTYYDYTWEX812V
5.1.12.
Téarmaí soláthair
Téarmaí na haighneachta
Cur isteach leictreonachÉigeantach
Seoladh an chur isteachhttps://vergabemarktplatz.brandenburg.de/VMPSatellite/notice/CXSTYYDYTWEX812V
Na teangacha inar féidir tairiscintí nó iarrataí ar rannpháirtíocht a chur isteachGearmáinis
Catalóg leictreonachNí ceadmhach
Leaganacha malartachaNí ceadmhach
Féadfaidh tairgeoirí níos mó ná tairiscint amháin a chur isteachNí ceadmhach
Spriocdháta chun tairiscintí a fháil17/07/2026 12:00:00 (UTC+02:00) Am Oirthear na hEorpa, Am Samhraidh Lár na hEorpa
An tréimhse le linn a gcaithfidh an tairiscint a bheith bailí60 Laethanta
Eolas is féidir a fhorlíonadh tar éis an spriocdháta chun iarratas a dhéanamh
Faoi rogha an cheannaitheora, féadfar gach doiciméad ar iarraidh a bhaineann leis an tairgeoir a chur isteach níos déanaí.
Eolas breiseDer öffentliche Auftraggeber kann den Bewerber oder Bieter unter Einhaltung der Grundsätze der Transparenz und der Gleichbehandlung auffordern, fehlende, unvollständige oder fehlerhafte unternehmensbezogene Unterlagen, insbesondere Eigenerklärungen, Angaben, Bescheinigungen oder sonstige Nachweise, nachzureichen, zu vervollständigen oder zu korrigieren, oder fehlende oder unvollständige leistungsbezogene Unterlagen nachzureichen oder zu vervollständigen. Der öffentliche Auftraggeber ist berechtigt, in der Auftragsbekanntmachung oder den Vergabeunterlagen festzulegen, dass er keine Unterlagen nachfordern wird. Die Nachforderung von leistungsbezogenen Unterlagen, die die Wirtschaftlichkeitsbewertung der Angebote anhand der Zuschlagskriterien betreffen, ist ausgeschlossen. Dies gilt nicht für Preisangaben, wenn es sich um unwesentliche Einzelpositionen handelt, deren Einzelpreise den Gesamtpreis nicht verändern oder die Wertungsreihenfolge und den Wettbewerb nicht beeinträchtigen. Die Unterlagen sind vom Bewerber oder Bieter nach Aufforderung durch den öffentlichen Auftraggeber innerhalb einer von diesem festzulegenden angemessenen, nach dem Kalender bestimmten Frist vorzulegen.
Téarmaí an chonartha
Ní mór an conradh a chur i gcrích faoi chuimsiú clár fostaíochta dídeanaíNí hea
Coinníollacha a bhaineann le comhlíonadh an chonartha-
Sonrascú leictreonachÉigeantach
Úsáidfear ordú leictreonach
Úsáidfear íocaíocht leictreonach
5.1.15.
Teicnící
Creat-chomhaontú
Níl feidhm ag creat-chomhaontú
Eolas faoin gcóras ceannaigh dinimiciúil
Níl feidhm ag córas ceannaigh dinimiciúil
5.1.16.
Tuilleadh eolais, idirghabháil agus athbhreithniú
Eagraíocht athbhreithniúcháinVergabekammer des Landes Brandenburg beim Ministerium für Ministerium für Wirtschaft, Arbeit und Energie (MWAE)
Eolas faoi spriocdhátaí athbhreithnithe: Verstöße gegen Vergabevorschriften, die aufgrund der Bekanntmachung oder in den Vergabeunterlagen erkennbar sind, sind spätestens bis zum Ablauf der Frist der Bewerbung oder zur Angebotsabgabe gegenüber dem Auftraggeber zu rügen. Im Übrigen sind Verstöße gegen Vergabevorschriften innerhalb einer Frist von 10 Kalendertagen nach Kenntnis gegenüber dem Auftraggeber zu rügen. Ein Nachprüfungsantrag ist innerhalb von 15 Kalendertagen nach Eingang der Mitteilung des Auftraggebers, einer Rüge nicht abhelfen zu wollen, bei der zuständigen Vergabekammer zu stellen (§ 160 Gesetz gegen Wettbewerbsbeschränkungen (GWB)). Die o. a. Fristen gelten nicht, wenn der Auftraggeber gemäß § 135 Absatz 1 Nr. 2 GWB den Auftrag ohne vorherige Veröffentlichung einer Bekanntmachung im Amtsblatt der Europäischen Union vergeben hat, ohne dass dies aufgrund Gesetzes gestattet ist. Setzt sich ein Auftraggeber über die Unwirksamkeit eines geschlossenen Vertrages hinweg, indem er die Informations und Wartepflicht missachtet (§ 134 GWB) oder ohne vorherige Veröffentlichung einer Bekanntmachung im Amtsblatt der Europäischen Union vergeben hat, ohne dass dies aufgrund Gesetzes gestattet ist, kann die Unwirksamkeit nur festgestellt werden, wenn sie im Nachprüfungsverfahren innerhalb von 30 Kalendertagen nach der Information der betroffenen Bieter und Bewerber durch den öffentlichen Auftraggeber über den Abschluss des Vertrages, jedoch nicht später als 6 Monate nach Vertragsschluss geltend gemacht worden ist. Hat der Auftraggeber die Auftragsvergabe im Amtsblatt der Europäischen Union bekannt gemacht, endet die Frist 30 Kalendertage nach Veröffentlichung der Auftragsvergabe im Amtsblatt der Europäischen Union (§135 GWB).
Eagraíocht a sholáthraíonn faisnéis bhreise faoin nós imeachta soláthairIHP GmbH - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik
Eagraíocht a fhaigheann iarratais ar rannpháirtíochtIHP GmbH - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik
8. Eagraíochtaí
8.1.
ORG-0001
Ainm oifigiúilIHP GmbH - Leibniz-Institut für innovative Mikroelektronik
Uimhir chlárúcháinDE138996546
Seoladh poistIm Technologiepark 25
BaileFrankfurt (Oder)
Cód poist15236
Foroinn tíre (NUTS)Frankfurt (Oder), Kreisfreie Stadt (DE403)
TírAn Ghearmáin
Pointe teagmhálaBeschaffung
R-phostvergabestelle@ihp-microelectronics.com
Teil.+49 335-5625337
Facs+49 335-5625333
Róil na heagraíochta seo
Ceannaitheoir
Eagraíocht a sholáthraíonn faisnéis bhreise faoin nós imeachta soláthair
Eagraíocht a fhaigheann iarratais ar rannpháirtíocht
8.1.
ORG-0002
Ainm oifigiúilVergabekammer des Landes Brandenburg beim Ministerium für Ministerium für Wirtschaft, Arbeit und Energie (MWAE)
Uimhir chlárúcháint:0331866-1719
Seoladh poistHeinrich-Mann-Allee 107
BailePotsdam
Cód poist14473
Foroinn tíre (NUTS)Potsdam, Kreisfreie Stadt (DE404)
TírAn Ghearmáin
R-phostVergabekammer@MWAE.brandenburg.de
Teil.+49 331866-1719
Facs+49 331866-1652
Seoladh idirlínhttps://mwae.brandenburg.de
Róil na heagraíochta seo
Eagraíocht athbhreithniúcháin
8.1.
ORG-0003
Ainm oifigiúilDatenservice Öffentlicher Einkauf (in Verantwortung des Beschaffungsamts des BMI)
Uimhir chlárúcháin0204:994-DOEVD-83
BaileBonn
Cód poist53119
Foroinn tíre (NUTS)Bonn, Kreisfreie Stadt (DEA22)
TírAn Ghearmáin
R-phostnoreply.esender_hub@bescha.bund.de
Teil.+49228996100
Róil na heagraíochta seo
TED eSender
Eolas faoin bhfógra
Aitheantóir/leagan an fhógraf1037c72-6cc0-4a01-84a3-1df79a1683dc  -  01
Cineál na foirmeIomaíocht
Cineál an fhógraFógra maidir le conradh nó lamháltas — an gnáthchóras
Fochineál an fhógra16
Dáta seolta an fhógra16/06/2026 11:05:55 (UTC+02:00) Am Oirthear na hEorpa, Am Samhraidh Lár na hEorpa
Na teangacha ina bhfuil an fógra seo ar fáil go hoifigiúilGearmáinis
Uimhir foilseacháin an fhógra414847-2026
Uimhir eagráin IO S115/2026
Dáta foilsithe17/06/2026