1. Xerrej
1.1.
Xerrej
Isem uffiċjali: UNIVERSITE DE STRASBOURG
Tip legali tax-xerrej: Korp irregolat bil-liġi pubblika
Attività tal-awtorità kontraenti: Edukazzjoni
2. Proċedura
2.1.
Proċedura
Titlu: Acquisition d’un pilote de digestion anaérobie pour la production de biogaz
Deskrizzjoni: Le présent marché a pour objet l’acquisition d’un pilote de digestion anaérobie pour la production de biogaz en vue de participer à diffuser la culture de la décarbonation auprès des étudiants de l’IUT Robert Schumann et de l’ECPM de Strasbourg.
Identifikatur tal-proċedura: d28e94a8-48dc-48bb-8f7e-79710dea19dc
Identifikatur intern: 26DAM011
Tip ta’ proċedura: Miftuħa
Il-proċedura hija aċċellerata: le
2.1.1.
Għan
Natura tal-kuntratt: Provvisti
Klassifikazzjoni prinċipali (cpv): 38000000 Tagħmir tal-laboratorju, ottiku u ta' preċiżjoni (minbarra nuċċalijiet)
2.1.2.
Post tal-prestazzjoni
Indirizz postali: L’École Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg (ECPM) 25 rue Becquerel
Belt: Strasbourg
Kodiċi postali: 67087
Sottodiviżjoni tal-pajjiż (NUTS): Bas-Rhin (FRF11)
Pajjiż: Franza
Informazzjoni addizzjonali: Les contraintes liées à l'installation de l'équipement sur site sont détaillées à l'article 4.5 du CCTP.
2.1.3.
Valur
Valur stmat mingħajr VAT: 160 000,00 EUR
2.1.4.
Informazzjoni ġenerali
Informazzjoni addizzjonali: Le dossier de consultation des entreprises est remis gratuitement à chaque candidat. Il est disponible à l'adresse électronique suivante : www.marchespublics.gouv.fr. Les documents de la consultation y sont dorénavant librement accessibles, sans identification obligatoire des opérateurs économiques. Néanmoins, il vous est fortement conseillé de procéder à votre identification car celle ci vous permet d'être tenus informés automatiquement des modifications et des précisions éventuellement apportées au DCE. Dans le cas contraire, il vous appartiendra de récupérer par vos propres moyens les informations communiquées. Le candidat est invité à utiliser les formulaires Dc1/Dc2 pour présenter sa candidature. La nouvelle version (issue de la nouvelle réglementation applicable) des documents Dc1 et Dc2 et leur notice explicative sont disponibles gratuitement sur le portail de l'économie, des finances et du commerce extérieur, sous le lien http://www.economie.gouv.fr /daj/formulairesmarchespublics. Il est à noter que c'est la dernière version disponible des documents qui doit être utilisée. Le candidat est néanmoins libre de présenter sa candidature sous une autre forme. Il peut notamment utiliser le Document Unique de Marché Européen (Dume) rédigé en français pour présenter sa candidature. En application des dispositions de l'article R21 327 du Code de la commande publique, le pouvoir adjudicateur impose la transmission des plis par voie électronique pour cette consultation et aucun autre mode de transmission n'est autorisé. Le département Achats-Marchés est fermé pour congés de la période courant à compter du vendredi 24 juillet 2026 à 17:00 jusqu'au dimanche 16 août 2026 inclus. Les questions posées dans ce délai ne pourront être traitées avant le lundi 17 août 2026.
Bażi legali:
Direttiva 2014/24/UE
Sans objet
Liġi transfruntiera applikabbli: Sans objet
2.1.6.
Raġunijiet għall-esklużjoni
Sors tal-motivi għall-eżklussjoni: Dokument tal-Akkwist
5. Lott
5.1.
Lott: LOT-0001
Titlu: Acquisition d’un pilote de digestion anaérobie pour la production de biogaz
Deskrizzjoni: Le présent marché a pour objet l’acquisition d’un pilote de digestion anaérobie pour la production de biogaz en vue de participer à diffuser la culture de la décarbonation auprès des étudiants de l’IUT Robert Schumann et de l’ECPM de Strasbourg.
Identifikatur intern: 26DAM011
5.1.1.
Għan
Natura tal-kuntratt: Provvisti
Klassifikazzjoni prinċipali (cpv): 38000000 Tagħmir tal-laboratorju, ottiku u ta' preċiżjoni (minbarra nuċċalijiet)
5.1.2.
Post tal-prestazzjoni
Indirizz postali: L’École Européenne de Chimie, Polymères et Matériaux de Strasbourg (ECPM) 25 rue Becquerel
Belt: Strasbourg
Kodiċi postali: 67087
Sottodiviżjoni tal-pajjiż (NUTS): Bas-Rhin (FRF11)
Pajjiż: Franza
Informazzjoni addizzjonali: Les contraintes liées à l'installation de l'équipement sur site sont détaillées à l'article 4.5 du CCTP.
5.1.3.
Tul ta’ żmien stmat
Tul ta’ żmien ieħor: Mhux magħruf
5.1.5.
Valur
Valur stmat mingħajr VAT: 160 000,00 EUR
5.1.6.
Informazzjoni ġenerali
Parteċipazzjoni riżervata:
Il-parteċipazzjoni mhijiex riżervata.
Proġett ta’ akkwist mhux iffinanzjat mill-Fondi tal-UE
L-akkwist huwa kopert mill-Ftehim dwar l-Akkwisti Pubbliċi (GPA): iva
Dan l-akkwist huwa adattat ukoll għall-intrapriżi żgħar u ta’ daqs medju (SMEs): iva
Informazzjoni addizzjonali: Le marché ne devient définitif et ne peut recevoir exécution qu’après notification au titulaire. Le marché est conclu pour une période qui court à compter de la notification du marché jusqu’au terme de la garantie de vingt-qautre (24) mois minimum. La garantie court à compter de l’admission des prestations.
5.1.9.
Kriterji tal-għażla
Sors tal-kriterji ta' għażla: Dokument tal-Akkwist
5.1.11.
Dokumenti tal-akkwist
5.1.12.
Termini tal-akkwist
Termini tas-sottomissjoni:
Sottomissjoni elettronika: Meħtieġa
Lingwi li bihom jistgħu jiġu sottomessi offerti jew talbiet għall-parteċipazzjoni: Franċiż
Katalogu elettroniku: Mhux permessa
Varjanti: Mhux permessa
Skadenza biex jintlaqgħu l-offerti: 01/09/2026 12:00:00 (UTC+02:00) Ħin tal-Ewropa tal-Lvant, Ħin tas-sajf tal-Ewropa Ċentrali
Perjodu waqt li l-offerta għandha tibqa' valida: 4 Xhur
Termini tal-kuntratt:
L-eżekuzzjoni tal-kuntratt għandha titwettaq fil-qafas ta’ programmi ta’ impjiegi protetti: Le
Fatturazzjoni elettronika: Meħtieġa
Se tintuża l-ordni elettronika: le
Se jintuża l-pagament elettroniku: le
5.1.15.
Tekniki
Ftehim qafas:
Ebda ftehim ta' qafas
Informazzjoni dwar is-sistema dinamika tax-xiri:
Ebda sistema dinamika ta’ xiri
5.1.16.
Aktar informazzjoni, medjazzjoni u rieżami
Organizzazzjoni tal-medjazzjoni: Comité consultatif interrégional de règlement amiable des différends relatifs aux marchés publics
Organizzazzjoni tar-rieżami: Tribunal Administratif de Strasbourg
Informazzjoni dwar l-iskadenzi tar-rieżami: Référé précontractuel selon les conditions fixées aux articles L.5 511 à L.55 112 et R.5 511 à R.5 516 du Code de justice administrative (CJA), et pouvant être exercé jusqu'à la signature du contrat, Référé contractuel selon les conditions fixées aux articles L.55 113 à L.55 123 et R.5 517 à R.55 110 du CJA, et pouvant être exercé après la signature du contrat, Recours de pleine juridiction ouvert aux tiers justifiant d'un intérêt lésé, et pouvant être exercé dans les deux mois suivant la date à laquelle la conclusion du contrat est rendue publique dans les conditions fixées par la jurisprudence (CE Ass, 4 avril 2014, n°358994), Recours pour excès de pouvoir pouvant être exercé dans les deux mois à compter de la notification ou de la publication de la décision attaquée.
Organizzazzjoni li tipprovdi iktar informazzjoni dwar proċeduri tar-rieżami: Tribunal Administratif de Strasbourg
8. Organizzazzjonijiet
8.1.
ORG-0001
Isem uffiċjali: UNIVERSITE DE STRASBOURG
Numru tar-reġistrazzjoni: 13000545700010
Dipartiment: BAS-RHIN
Indirizz postali: 4 Rue Blaise Pascal
Belt: Strasbourg Cedex
Kodiċi postali: 67081
Sottodiviżjoni tal-pajjiż (NUTS): Bas-Rhin (FRF11)
Pajjiż: Franza
Punt ta’ kuntatt: Département des achats et des marchés
Telefown: 0368851201
Rwoli ta’ din l-organizzazzjoni:
Xerrej
8.1.
ORG-0002
Isem uffiċjali: Tribunal Administratif de Strasbourg
Numru tar-reġistrazzjoni: 17670005200010
Indirizz postali: 31 Avenue de la Paix B.P. 51038
Belt: Strasbourg
Kodiċi postali: 67000
Sottodiviżjoni tal-pajjiż (NUTS): Bas-Rhin (FRF11)
Pajjiż: Franza
Telefown: 0388212323
Rwoli ta’ din l-organizzazzjoni:
Organizzazzjoni tar-rieżami
Organizzazzjoni li tipprovdi iktar informazzjoni dwar proċeduri tar-rieżami
8.1.
ORG-0003
Isem uffiċjali: Comité consultatif interrégional de règlement amiable des différends relatifs aux marchés publics
Numru tar-reġistrazzjoni: 17540001900014
Indirizz postali: Préfecture de Meurthe-Et-Moselle, 1 rue du Préfet Clause Erignac
Belt: Nancy
Kodiċi postali: 54083
Sottodiviżjoni tal-pajjiż (NUTS): Meurthe-et-Moselle (FRF31)
Pajjiż: Franza
Telefown: 03 83 34 25 65
Rwoli ta’ din l-organizzazzjoni:
Organizzazzjoni tal-medjazzjoni
Identifikatur/verżjoni tal-avviż: 6011a1eb-d418-401e-8c4d-2e220ea7f0d9 - 01
Tip ta’ formola: Kompetizzjoni
Tip ta’ avviż: Avviż tal-kuntratt jew tal-konċessjoni – reġim standard
Sottotip tal-avviż: 16
Data ta’ meta ntbagħat l-avviż: 08/07/2026 15:02:33 (UTC+02:00) Ħin tal-Ewropa tal-Lvant, Ħin tas-sajf tal-Ewropa Ċentrali
Lingwi li bihom dan l-avviż huwa disponibbli uffiċjalment: Franċiż
Numru tal-pubblikazzjoni tal-avviż: 474521-2026
Numru tal-ħarġa tal-ĠU S: 130/2026
Data tal-pubblikazzjoni: 09/07/2026